BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Khamis, 17 Disember 2009

LuAhaN hatI Nurill..

Bismillahirrahmanirahim...

emmm... sbnarnyer susah arr juga nop ditafsirkan hidup nyerr saya nie,rasa MASA tu macam makn nasi cicah budu jerr kan.. haha..ermm tengok2 dh b'diri dah skang nie.. masa nie cepat arr.. btol arr apa yang ada dalam hadis nabi muhammad s.a.w yang telah diberi peringatan kepada umat yang terakhir skang nie.. yang di sabda kan nabi 1400 thun lbih dlu kn..
sabda nabi muhammad s.a.w mafhumnya.."apabila hampirnya manusia akan saat kehancuran muka bumi ini yakni kiamat akan terjadinya cepatnya masa berlalu........"
leerr btol arr kan skang nie,cam satu hari tu umpama sejam dok terperap dpan pc,satu minit plop kan cam, satu saat aku bernyawa..
tapi yang membimbangkan aku skang nie mana erti mana menilai erti intipati agama tu.. man kerisauan saudara terhadapat saudara yang lain.. skang nie di dulia luar sana ramai lagi yang tidak mengenal erti agama.. mana kerisauan umat!mana!mana!...

BERTAFAKUR..
ermm.. juga membimbangkan aku tentang manusia yang makin leka terhdap keindahan duniawi nie! yang penuh dengan penipuan opstik yang datang sari iblis yang telah berjanji dpan Allah,yang iblis nie akan menyesat kan anak cucu adam..
juga satu agenda Yahudi yang akan memecahkan perpaduan umat dengan seribu satu macam kaedah penipuan bangsanya!...
manusia yang lahir skang nie kan kurang diberi pangaruh agama,malahan sebaliknya... Astaghfirullah!!
kadang2 aku juga rasa sedih juga rasa geram sangat tengok ramai dah sakng nie manusia yang tak ada kesedaran agama.. kecuali mereka yang mendapat HIDAYAH dari ALLAH..

0 ulasan:


Kitaro - The Best Of Kitaro - Mirage Mp3
Mp3-Codes.com

followers